چگونه یک لوله تخلیه شکسته را در زیر زمین تعمیر کنیم
نوشته شده توسط : sanam

سیستم لوله کشی خانه شما آب تمیز و تازه را به خانه می آورد و سپس آب مصرفی را از طریق خط فاضلاب منتقل می کند. با این حال، هنگامی که یک خط فاضلاب می شکند، این جریان متوقف می شود. تشخیص زودهنگام می تواند به مدیریت خط فاضلاب شکسته کمک کند، اما پیشگیری بهترین راه برای تمیز، تمیز و جریان مناسب فاضلاب شما است. در این حین پیشنهاد می کنم مقاله نحوه از بین بردن لکه توالت فرنگی را نیز مطالعه کنید.

تشخیص انسداد لوله فاضلاب و شکستگی لوله فاضلاب ممکن است دشوار باشد. علائم هر دو عبارتند از بوی بد ناشی از یک یا چند زهکش و آب جمع شده در سینک، توالت و وان. اگر بیش از یک زهکش دارید که آب آنها تخلیه نمی شود، ممکن است لوله فاضلاب شکسته باشد. 

چهار راه برای مقابله با ترکیدگی لوله فاضلاب

1: سعی کنید زهکش را باز کنید یک خط فاضلاب ممکن است به دلایل مختلفی مسدود شود، اما دلایل اصلی، دسته های بزرگ کاغذ توالت، چربی آشپزخانه، مو و کف صابون هستند. گاهی اوقات می‌توان این تجمع مواد زائد را با یک پیستون یا فنر لوله بازکنی از بین برد، حتی اگر گرفتگی بیش از یک فاضلاب خانه یا محل کار شما را تحت تأثیر قرار دهد. در برخی موارد، گرفتگی های کوچک را می توان به راحتی با کمترین مشکل پاک کرد. با این حال، اگر تلاش شما برای باز کردن گرفتگی فاضلاب با شکست مواجه شد، بهتر است فوراً با یک متخصص تماس بگیرید. استفاده نادرست مداوم از فنر لوله بازکنی یا مواد شیمیایی تخلیه در واقع می تواند آسیب به لوله شما را بدتر کند.

2. Pipe را پیدا کنید

دانستن محل خط فاضلاب به شما کمک می کند تا با گرفتگی یا شکستگی خطوط فاضلاب در خانه یا محل کار خود مقابله کنید. اگر به فضای خزنده زیر خانه یا زیرزمین خود دسترسی دارید، لوله فاضلاب به راحتی قرار می گیرد. در خانه هایی که بر روی پایه های تخته ای ساخته شده اند، یافتن لوله ممکن است کمی دشوارتر باشد. شناسایی محل لوله فاضلاب خانه یا کسب و کار شما اولین قدم حیاتی در ارزیابی مشکل است (و به یک لوله کش حرفه ای کمک می کند تا بداند کجا باید نگاه کند).

یکی از نشانه های شکستگی لوله، وجود منطقه خیس، بدبو و آلوده به حشرات در حیاط شماست. زهکش هایی که با پیستون یا مار پاک نمی شوند یکی دیگر از این موارد است. یک فرد حرفه ای با تجهیزات مناسب می تواند با تلویزیون مدار بسته به خط فاضلاب شما نگاه کند و محل دقیق و میزان شکستگی را تعیین کند. با این اطلاعات، آنها متوجه خواهند شد که آیا شما نیاز به تعمیر بخشی از لوله کشی دارید یا اینکه تعویض کامل آن ضروری است.

3. ارزیابی خسارت
با کمک یک لوله کش حرفه ای می توانید ارزیابی خوبی از آسیب وارده به لوله فاضلاب خود داشته باشید. علاوه بر گرفتگی های پشتیبان، راه های مختلفی وجود دارد که خطوط فاضلاب ممکن است ترک خورده یا شکسته شوند.

لوله های قدیمی در خانه ها و مشاغل ساکرامنتو ممکن است از چدن، اورنجبورگ یا خاک رس ساخته شوند. با گذشت زمان، آنها شکننده می‌شوند و نمی‌توانند فشار زباله‌های اضافی را تحمل کنند (یا مواد شیمیایی و استفاده بیش از حد تهاجمی از مارپیچ لوله‌کشی که بسیاری از صاحبان خانه‌های DIY برای پاک کردن فاضلاب‌های خود از آن استفاده می‌کنند).

کاشت درختان و بوته‌ها خیلی نزدیک به فاضلاب شما نیز می‌تواند در برخی مواقع با محکم شدن ریشه‌ها، لوله فاضلاب شما را بشکند. اعضای خانواده ای که کاغذ بیش از حد در توالت می گذارند نیز مجرمان بزرگ شکستن لوله هستند. شستشوی نادرست می تواند منجر به شکستگی لوله فاضلاب شود. اگر به خدمات تخلیه چاه سپتیک نیاز دارید با ما تماس بگیرید.

4. تعمیر یا تعویض لوله های فاضلاب شکسته
هنگامی که یک لوله می شکند، ممکن است بتوانید تنها بخشی را که باعث مشکل شده است، تعمیر کنید. اگر خانه ای با لوله های فاضلاب قدیمی دارید، ممکن است عاقلانه باشد که کل خط از خانه یا محل کار خود تا سیستم فاضلاب ساکرامنتو را تعمیر کنید. فن آوری جدید در تکنیک های لوله کشی می تواند اکثر خطوط فاضلاب را در یک روز تعمیر یا جایگزین کند.

تعویض خط فاضلاب بدون ترانشه نسبت به روش‌های قبلی کمتر تهاجمی است و لوله‌های شما را با لوله آغشته به رزین جایگزین می‌کند که در جای خود سخت می‌شود و لوله‌ای را تشکیل می‌دهد که طول عمر آن 50 سال است. این روش تعویض خط فاضلاب برای تعمیر قطعات کوتاه لوله های فاضلاب در منازل، مشاغل و شهرداری ها استفاده می شود.

 





:: برچسب‌ها: لوله بازکنی ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: